Τετάρτη 19 Αυγούστου 2009

Ούτε μια στιγμή...


http://www.youtube.com/watch?v=7p2kfn6KX3A
Φοβάμαι πως μόνο εγώ με καταλαβαίνω… μα περισσότερο φοβάμαι πως το ίδιο νιώθουν και όλοι οι άλλοι!
Τι έχω τελικά στο κεφάλι μου μέσα που δεν μπορώ να συμφωνήσω με κανέναν σας? Γαμώ τις φοβίες και τα πρέπει… τα στερεότυπα και τους θεσμούς όλα αυτά που μου ενοχλούν τα όνειρα και σταματούν τις σκέψεις…
… Όταν πρέπει να λογοδοτήσω για κάθε τι διαφορετικό και να σεβαστώ ότι εμποδίζει την ελευθερία μου… Όταν πρέπει να πείσω κάποιον πως η διαφορετικότητα είναι δικαίωμα! Όταν ο κόσμος λέει…

Όταν η ανασφάλεια σου είναι το κύριο συναίσθημα κρύβοντας ακόμα και την πιο όμορφη σκέψη σου! Όταν δεν πιστεύεις αυτά που νιώθω γιατί δεν πατάω στο ‘’κείμενο…’’
Υ.Γ.
Θα αφιέρωνα μια ζωή για να με καταλάβεις μα ούτε μια στιγμή για να απολογηθώ…
VM@k66...

3 σχόλια:

  1. Πολύ καλό Βαγγέλη.......!!!

    Και κάτι σχετικό:
    http://www.youtube.com/watch?v=O3SxCph5l1Q
    Στίχοι όπως "I knew all the rules but the rules did not know me.." και..."I've got my indignations but i'm pure in all my thoughts.." και "leave it to me as i found a way to be.." νομίζω ότι κολλάνε!!

    Στο πα ότι θα σχολιάσω, μου άρεσε πολύ... Ειδικά το Υ.Γ.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. kai ta 2 tragoudia profytika ws pros thn teleutaia tous eikwna...
    (kai oi dyo hrwes ''petane!'')

    Τρίτη, 7 Απρίλιος 2009

    Εκεί που η θάλασσα υπογραμμίζει τον ουρανό,
    στον ορίζοντα,εκεί θέλω να κοιτώ όταν μου μιλάς και να αποφασίσω,
    αν θα πνιγώ η θα πετάξω...

    Υ.Γ.
    ''δεν φοβάμαι το νερό''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΒΑΓΓΕΛΗ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΙΑ ΜΗΝ ΠΩ ΌΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΑΛΙ ΟΤΙ ΚΑΝΩ ΠΛΕΟΝΑΣΜΟΥΣ...
    ΌΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗ...
    GUNS AND ROSES

    ΑπάντησηΔιαγραφή