Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2009

Ξέχασα...στ'αληθεια ξέχασα!

http://www.youtube.com/watch?v=-lninKJRVqk

‘’Εγώ μικρός ονειρευόμουνα τη θάλασσα’’ χωρίς όρια δεν με σταματούσε τίποτα.
Ονειρευόμουν έρωτες, λουλούδια, ουτοπικά συναισθήματα, όρκους, δάκρυα, γέλια, εσένα, εμένα, και τους δυο μαζί, τους φίλους , τη ζωή

Και ξέχασα τελικά στ’ αλήθεια ξέχασα! Να ονειρευτώ λεφτά !!!

Χρήματα για να αγοράσω…

Να αγοράσω χρόνο … με μένα με σένα και με τους δύο μαζί, με φίλους, με τη ζωή

Να αγοράσω χρόνο και χώρο στα όνειρά μου…

-Μα μην ξεθαρρεύεις δεν μοιάζουμε…

-Αλήθεια σου λέω δεν μοιάζουμε…

Εγώ λεφτά θα βρω μα όνειρα εσύ που θα αγοράσεις ? κι αν καταφέρεις πάλι μισός θα μείνεις γιατί δεν θα ναι τα δικά σου!

Υ.Γ.

Στο τέλος θα σου πω αν έκανα σωστά ... για να ξέρεις πως να ονειρεύτεις πάλι αν χρειαστεί !!!

VM@k66...

2 σχόλια:

  1. αυτο θα ηταν ωραιο σαν εισαγωγη σε ρομαντικο διηγημα ή μυθιστορημα. αν το παρεις αποφαση να γραψεις κατι ποτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό θα ήταν ωραίο σαν εισαγωγή στη πραγματική μου ζωή...αυτη που θέλω, όπως θέλω εγώ να ζήσω!

    Αν το πάρω απόφαση να ''ζήσω'' ποτέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή