Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

H ''ΑΡΧΗ'' ΤΩΝ ΦΟΒΩΝ ΣΑΣ...


-Τι είμαι?
*Ένα ζώο που κατάφερε να εξελιχθεί γιατί είναι το πιο δυνατό.
-Όχι όχι άνθρωπος είμαι.
*Χαχαχα σε τι πιστεύεις πως διαφέρεις?
-Έχω νου μπορώ και σκέπτομαι.
*Για να καλύψεις τις ανάγκες σου.
-Μα σκέπτομαι ποικίλα θέματα.
*Είναι αλήθεια έχεις ποικίλες ανάγκες κι όταν στερέψουν δημιουργείς κι άλλες.
-Μα έχω πολιτισμό, κοινωνία, οικονομία. Δεν μοιάζω με ζώο.
*Έχεις περιγράψει ποτέ τον εαυτό σου και τις βασικές ανάγκες του όσο ποιο κυνικά μπορείς?
-Όχι φοβάμαι...
Αλήθεια γιατί οι άνθρωποι φοβόμαστε τόσο πολύ???
*Γιατί ενστικτωδώς  ξεχνάτε ότι σας στεναχωρεί! Ότι σας πονά, τα πάντα ξεχνάτε!
-Ναι αλλά φοβόμαστε σχεδόν τα πάντα!γιατί?
*Γιατί ξεχνάτε μέχρι και τον θάνατο…

-Γιατί δεν μας βοηθάς???

Υ.Γ.
Θέλω να ευχαριστήσω τον Cosmic για την συζήτηση που είχαμε επί της σκέψης μου περί εξέλιξης των ανθρώπων...να του πω πως το συγκεκριμένο θέμα κάθε άλλο παρά τυχαία το συζήτησα μαζί του και να του αφιερώσω την επομένη μου ανάρτηση που είναι στα σκαριά! Thanks Captain !
VM@k66...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου